FAQ - częste pytania, instrukcje

Jak zmienić hasło do skrzynki e-mail?

Jeśli chcesz zmienić hasło do skrzynki e-mailowej to:

KROK 1. Zaloguj się do usługi przez stronę https://klient.adm-media.pl + [Panel serwera (DirectAdmin)]

KROK 2. Po zalogowaniu wybierz właściwą domenę. Np. jeśli chcesz zmienić hasło do skrzynki w domenie moja-strona.pl to wybierz z listy rozwijanej Domena moja-domena.pl.

Jeśli chcesz zmienić hasło w innej domenie np. firmowa-domena.pl to wybierz inną domenę.

KROK 3: Wybierz Zarządzanie pocztą E-mail / Konta E-mail.

 

 

KROK 4. Najedź kursorem na znak plusa "+" na końcu wiersza, w którym znajduje się szukana skrzynka e-mail i kliknij.

KROK 5. Po rozwinięciu opcji wybierz Zmiana hasła/nazwy użytkownika.

KROK 6. Następnie otworzy się okno modalne o nazwie ZMIANA HASŁA/NAZWY UŻYTKOWNIKA.

Pierwszą funkcją okna jest możliwość zmiany nazwy użytkownika skrzynki e-mail. Rzadko wykorzystywana funkcja np. gdy zmienisz nazwisko, możesz mienić nazwę użytkownika z anna.kowalska na anna.saran. Musisz pamiętać o tym, żeby dla dotychczasowych użytkowników wykonać przekierowanie (Zarządzanie pocztą E-mail / Przekierowania), żeby maile z poprzedniego adresu e-mail nadal do Ciebie trafiały.

Drugą funkcją okna jest możliwość zmiany hasła do skrzynki e-mail przez:

  1. wpisanie nowego hasła
  2. wygenerowanie (1) nowego hasła.

Pole (2) służy do wpisania nowego hasła. Pamiętaj! Po otwarciu okienka nigdy nie zobaczysz tu aktualnego hasła!

Hasła wpisywane są domyślnie zasłonięte kropkami, ale za pomocą ikony "oko" (3) możesz odsłonić hasło, żeby upewnić się, że wpisujesz właściwe hasło.

Po wpisaniu lub wygenerowaniu hasła możesz je skopiować do schowka klikając w link Skopiuj do schowka.

Następnie kliknij Zapisz.


KROK 6. Wyświetli Ci się okno potwierdzające zmianę hasła.

Wróć do FAQ

© 2020 Adm-media, realizacja: adm-media.pl, cms: Alice CMS