Smartsupp Live Chat script

FAQ - częste pytania, instrukcje

Jak uzyskać zdalną pomoc?

W jakiej sytuacji warto poprosić o zdalną pomoc?

O zdalną pomoc warto poprosić, gdy sprawa, z jaką mają Państwo zamiar się do nas zwrócić może zająć dużo czasu. Może być to konfiguracja poczty e-mail, zaawansowana konfiguracja konta w naszej aplikacji czy pomoc przy redagowaniu treści w naszym systemie zarządzania treścią. W każdym przypadku, gdy przypuszczają Państwo, że wyjaśnienie problemu i jego rozwiązanie przez nasz czat online, e-mail czy telefon zajęłoby dużo czasu - warto skontaktować się pisząc e-mail na adres pomoc@adm-media.pl w temacie wpisując "Zdalna pomoc" a w treści maila szczegóły problemu oraz dane kontaktowe. Następnie należy oczekiwać na kontakt z naszej strony. 

Czy zdalna pomoc jest bezpieczna?

Każde połączenie jest bezpieczne, bo bez podania przez Państwa naszemu pracownikowi specjalnego numeru - "Twojego ID"  - oraz "Hasła" nie może on połączyć się z Państwa komputerem. W trakcie połączenia mogą Państwo też korzystać z czatu w programie, obserwować co dzieje się na komputerze; mogą też Państwo przejąć kontrolę nad kursorem lub zakończyć połączenie, jeśli uznają, że sprawa została rozwiązana.

Jak działa zdalna pomoc?

Zdalna pomoc polega na bezpiecznym połączeniu się pracownika ADM-media z Państwa komputerem w celu przeprowadzenia instruktażu, konfiguracji lub sprawdzenia na czym polega zgłaszany problem. Po pobraniu na swój komputer programu, do którego link prześle Ci pracownik ADM-media, będzie on mógł otrzymać możliwość bezpośredniego dostępu do Państwa komputera i rozwiązania Państwa problemu.

Instrukcja konfiguracji połączenia

  1. Pobierz program z linku przesłanego e-mailem (lub podanego przez telefon, czat).
  2. Zainstaluj na swoim komputerze.
  3. Uruchom program i wyślij na adres e-mail (lub jeśli nie możesz to inną drogą) TWOJE ID oraz HASŁO lub inne dane, które wyświetli program.
  4. Poczekaj na połączenie się naszego konsultanta. Pozostań z nim w kontrakcie przez cały czas połączenia - może poprosić Cię o dodatkowe informacje lub wykonanie dodatkowych zadań.
  5. Po zakończeniu nasz konsultant sam zakończy połączenie lub poprosi Cię o rozłączenie się. 

 

 

Wróć do FAQ

© 2019 Adm-media, realizacja: adm-media.pl, cms: Alice CMS